Wednesday, June 24, 2009

USRAH JARAK JAUH

ASSALAMUALAIKUM

Buat adik-beradik usrahku, mungkin sukar untuk kita berusrah seperti dulu kerana kalian telah bertebaran jauh. Tidak lagi bersama seperti dulu. Maka video ini salah satu wasilah usrah yang boleh digunapakai sebagai usrah maya.

* Gambar-gambar di sini mungkin tidak berkaitan dengan lagu, namun liriknya berkaitan bagaimana kita terdidik satu ketika dulu.....

5 comments:

Muhammad Hafizan bin Abd Hamid June 24, 2009 at 11:14 AM  

salam juang abg yg disayangi..
terkenang saat suka dan duka di bumi barakah dulu..
smg ia kekal hingga akhir hayat..
menitis air mata ana ingt kembali semua ni..

budak uiam June 24, 2009 at 2:29 PM  

gambar ana takde ke?? hehe

Shakir June 24, 2009 at 8:07 PM  

Wah.. Nak teriak gak tgk post baru hg nih.. Rasa mcm baru ja masuk dq. Teringat detik2 kita dlu..
Apa2 pon jauh dimata dekat dihati. Salam juang. salam istiqamah..

a'milullah June 25, 2009 at 7:16 AM  

salam.. MasyaALLAH.. berderau hati ana bca post nta.. mmg dh lma sgt kta xberusrah.. tringt zaman dlu2.. hrp kta dpt berusrah 1 hari nnt.. i'allah..
salam juang dri nilai..

Hasanhusaini June 26, 2009 at 12:53 AM  

masyaallah...jom kita sahut seruan usrah ini...moga2 ana dpt mlihat sahabt dari segenap lembah datg ke ukm utk me'united'kan sekali lg adik beradik usrah kita...isk, rasa cam nak nagis plak..moga2 kat jordan nnt ada internet pnghubung hati...

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP